Thursday, November 15, 2018

Sugulusseosed: Vello Sermat, Laine Roht (Kaika Laine), Aadu Lüüs ja Livia Oras


Vello Sermat (1925-2005)


Psühholoogiadoktor, professor USA-s ja Kanadas Vello Sermat (fift cousin) juured pärinevad Vana-Antsla vallast, Võrumaal. Paikneb minu vanaisa Jaan Pika sugupuus. Minu ja Vello sugulusliinid lahknevad vendade Andres Haini (s 1778) ja Letti Juhani (s 1776) juurest ning ühiseks eellasteks Tatrenko Rein (s 1754?) ja Letti Eva (1757).


Laine Roht (Laas) (1927-2013)


Rahvaravitseja Laine Roht (Laas), tuntud kui Kaika Laine (fourth cousin once removed) juured on Võrumaal, Vana-Antsla valla Kaika külas. Minu ja Laine sugujuured lahknevad venna Markus Sarve (s 1777) ja ta õe Püssa Marda (s 1771) juurest. Teisisõnu, Laine kuulub minu vanaisa Jaan Pika  ema Eva Pikk-Sarve sugulusliini. Kaika Laine on maetud Lüllemäe kalmistule.


Aadu Lüüs (1878-1967) ja Livia Oras (Lüüs) (1909-1986)



Dr med prof Aadu Lüüs (fourth cousin twice removed) juured asuvad Vana-Antsla vallas, Võrumaal. Minu ja Aadu sugulusliinid lahknevad vendade Hinni Reinu (s1773) ja Hinni Samueli (1748) juurest. Aadu Lüüs on maetud Stockholmi Metsakalmistule.

Kirjanik ja tõlkija Livia Oras (Lüüs) (fift cousin once removed) on Aadu Lüüsi tütar. Livia Orase abikaasa oli kirjandusteadlane ja tõlkija Ants Oras (1900-1982).

Vambola Raudsepp.








No comments:

Post a Comment