Tuesday, October 14, 2014

Minu 10 000 malepartiid Facebook'is

.
Lausa maraton: 10 000 malepartiid Facebook'i sõpradega ajavahemikus 01.aprill 2012 kuni 14.10.2014, millest 7435 võitu, 1086 viiki ja 1479 kaotust. Võiduprotsent seega 79,78 ning minu lõppreitinguks jäi1788, ehkki see hälbis pidevalt 1770 ja 1840 vahel. Võidetud tokens'ite koguarvuks kujunes 2 773 520.

Kõrge võiduprotsent (79,78%) oli tingitud vastaste ebaühtlasest mängutasemest, kusjuures mängusõpru jagus kogu maailmast nö Indoneesiast Brasiiliani. Oli väga huvitavaid mänge, eriti tugevamate vastastega. Ise olen ebakindlam avanguteoorias, kuid see-eest lõppmänus olen tasemel. Samas,  keskpärased vastased on ka tagasihoidliku reitinguga.
.

Muidugi pole malemäng enam see, mis aastakümneid tagasi, sest nüüd teevad raalid lihtsalt imet, eriti avangute läbitöötamisel. Kui vaid inimesel ka vastav mälu oleks. Ja veel. Oli ka minu vastaste seas nö trikitajaid, kes kasutasid minu vastu arvutit, so nad mängisid kahel arvutil, teisel arvutil saadi minule vastukäik. Harilikult sellistes tingimustes on võimatu vastast võita, ehkki ka seda juhtus.

Lõppkokkuvõttes võin ütelda, et sain väga huvitava kogemuse, kuid nüüd ei enam ühtegi mängu. Mängisin ju sisuliselt tosin mängu päevas (tegemist on ikkagi kiirpartiiga, kus käigule maksimaalselt mõtlemisaega 2 minutit), mis võtab päeva parima aja. Eks ka iga annab tunda, sest olen ikkagi nn seeniorklassis mängija.
.
Vambola Raudsepp
.

No comments:

Post a Comment